Меню
Количка

Колело за коремни преси

Колело за коремни преси
Колело за коремни преси
Колело за коремни преси
Колело за коремни преси
-23 %
Колело за коремни преси
Колело за коремни преси
Колело за коремни преси
Колело за коремни преси
Обадете ни се на 0878 577 605 / 0877 577 005
Отговаряме само в работно време от 09:00 до 18:00ч.
Колело за коремни преси
Тази оферта изтича след:
Ден
Час
Мин
Сек
15.05 лв
19.46 лв
Без данък: 12.54 лв
  • Наличност: В наличност
  • Код: B101
право на връщане
право на връщане
Преглед преди плащане
Преглед преди плащане



Колело за коремни преси


Колелото за коремни преси e един лесен и много ефективен уред. Освен че, оформяте идеално корема с него, развивате мускулите на и раменете, пояса, ръцете. Неговото предназначение е за силови и кондиционни тренировки. Колелото за коремни преси е леко и компактно, не заема много място при съхранение и можете да го носите навсякъде.


Уредът ес две колела за отлично сцепление и максимален контрол. Има и меки дръжки за комфорт при употреба и за да не нараните ръцетеси.

При ежедневни тренировки,след кратък период от време, ще видите как мускулатурата Ви бързо се променя.


Забележка:


 Използвайте уреда с постелка за фитнес за повече комфорт на коленете.


Начин на употреба:


трябва да застанете с лице към пода като държите уреда здраво с две ръце и да се плъзнете напред. Колкото повече изпъвате тялото си, толкова по-трудно ще контролирате връщането му назад,с което си гарантирате ползотворна работа с коремните мускули.

Препоръчително е да се направят 10 такива повторения.Това колело за коремни преси е много употребявано редица години в тренировките на най-добрите атлети, защото здравата средна част на тялото е допринася сила в цялото тяло.

Важно!

Дишайте правилно!Когато се плъзгате напред с колелото – вдишвайте, а когато правите това назад – издишвайте. Можете също така да вдишвате и издишвате в началото на упражнението.Не е удачно да правите 3,4,5 повторения само с едно вдишване.


Препоръчително е уредът да се използва в определени дни за тренировка на коремната област.

Да не се използва:

Ако имате контузия в коремните мускулни или пък в колянната става. При хор ас голямо наднормено тегло и напълно начинаещи.